Nejčastější dotazy

Jaké druhy zboží poskytujete k prodeji?

Poskytujeme k prodeji různé druhy látek, šité produkty pro děti, bytový textil a jiné produkty.

 

Je zboží nabízené v e-shopu nové?

Samozřejmě všechny naše produkty a látky jsou nové.

 

Jaké minimální množství látek musím objednat?

Minimální množství u látek je 50 cm, není-li uvedeno jinak.

 

Vypadají barvy produktů a látek také ve skutečnosti stejně jako na obrázcích v e-shopu?

Barvy produktů a látek ve skutečnosti vypadají téměř identicky jako na obrázcích v e-shopu. Mohou se mírně lišit kontrastem nebo jasem, což může být způsobeno nastavením monitoru.

 

Je nutné se u vás před nákupem zaregistrovat?

Ne, u nás není nutné se před nákupem zaregistrovat.

 

Jaké jsou u vás možnosti platby?

U nás lze platit v hotovosti při převzetí - dobírkou nebo bezhotovostně platbou předem převodem/vkladem na účet a předem platební kartou.

 

Jaké jsou u vás možnosti dopravy?

Zásilky odesíláme 123-kurýrem, nebo Packetou. 

 

Nabízíte také dopravu zdarma?

Ano, dopravu zdarma nabízíme při nákupu nad 1499 Kč.

 

Jak rychle vyřizujete objednávky?

Objednávka bývá obvykle vyřízena ihned. Zboží skladem odesíláme do 1-2 pracovních dnů. Zboží, které je na externím skladě do 5-7 pracovních dnů.

 

Jak mám postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

V tomto případě je třeba, abyste přešli do sekce "Reklamace zboží" a postupovali podle pokynů. V případě nejasností nebo jiných otázek nás můžete kontaktovat e-mailem na info@divazo.cz nebo telefonicky na čísle +421907326881 a my vás seznámíme s dalším postupem reklamace.

 

Když mi zboží nesedne rozměrem, barvou nebo se mi nelíbí, můžu ho vrátit?

Samozřejmě, kupující ve smyslu § 7 a násl. zákona 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory a změně a doplnění některých zákonů, můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od přijetí. Pokud se jedná o látky, tak ty byly střiženy dle požadavků zákazníka, proto nelze látku vrátit bez udání důvodu, kvůli nevyhovující barvě, vzoru...

Zboží musí být zasláno zpět tak, aby se během přepravy neznehodnotilo, tzn. zabalený v obalu, ve kterém byl doručen, spolu s kopií faktury. Zboží nesmí být poškozeno, látka nesmí být střižena. Peníze vám vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy nám bude zboží doručeno zpět na naši adresu. Celý postup naleznete v sekci "Vrácení zboží".